Клиенттер кез келген бизнестің өміршеңдігінің кепілі болып табылады, бірақ әрбір клиентпен қарым-қатынасты қолдау өздігінен қиын болуы мүмкін. Уақыт өте келе, қадағалауға қажетті ақпараттың көлемі тым көп болып, сіз кейбір мүмкіндіктерді ұмытып кетуіңіз немесе байқамай қалуыңыз мүмкін.
Мұндай жағдайларда көмекке CRM (Клиенттермен қарым-қатынасты басқару жүйесі) келеді. CRM — бұл бағдарламалық құрал, ол сізге клиенттеріңіз туралы бар ақпаратты сақтау, жүйелеу және онымен жұмыс істеуге көмектеседі. Әрбір клиенттің CRM жүйесінде өзінің профилі болады, онда сіз сол адам туралы білген барлық ақпаратты сақтайсыз. Бұл ақпаратқа негізгі байланыс деректері, ескертпелер, алдағы тапсырмалар және басқа да көптеген мәліметтер кіреді. CRM сондай-ақ сізге кейінгі ескертпелер жіберіп, ешнәрсені жіберіп алмайтындай қарапайым есептер ұсынады.
Егер сіз CRM жүйесін толық пайдалансаныз, ол сіздің бизнесіңізге келесі жолдармен көмектесе алады:
• Сатылымдарды арттыру: CRM сізге әлеуетті клиенттерге басымдықтарды дұрыс қоюға және әр мүмкіндікпен толықтай тиімді пайдалануына көз жеткізуге көмектеседі.
• Ортақ жұмысты оңтайландыру: CRM сіздің барлық командаңызға бір бағытта жұмыс істеуге көмектеседі. Бір команда мүшелері ақпаратпен оңай бөлісіп, менеджерлер сатушыларды үнемі есептер сұратып, оларды алаңдатпай, жағдайдан хабардар бола алады.
• Клиенттерді ұстап қалудың тиімдірек жүйесі: Әрбір клиентпен сөйлескен кезде, сіз өзара әрекеттесу туралы ескертпелер түрінде жазбалар қалдыра аласыз. Бұл жазбалар келесі байланыс кезінде әрбір детальды есіңізде сақтауға мүмкіндік береді. Бұл мәліметтер клиенттер үшін өте маңызды.
• Уақыт үнемдеу: Барлық ақпараттарыңыз CRM жүйесінде болған кезде, сіз жұмыс ұйымдастыруға және босқа уақыт жоғалтуға азырақ уақыт жұмсайсыз, бұл сізге өз бизнесіңіз үшін шын мәнінде маңызды нәрселерге көбірек көңіл бөлуге мүмкіндік береді.
• Іс-шараларды жіберіп алмаңыз: Көптеген CRM жүйелері кездесулер мен жоспарланған іс-шаралар туралы ескертпелер жібереді, сондықтан сіз ешқашан бірдеңені ұмытып қаламын деп алаңдамайсыз.